Моніторинг засвоєння рівня знань дітей ЗДО «КАЗКА»
за освітньою програмою
для дітей від 2 до 7 років
Висновки: Діти третього року життя показали достатні результати щодо засвоєння програмових знань. Але слід звернути увагу на розвиток дрібної моторики рук, використання предметно-розвивального середовища в групі, що дасть змогу забезпечити можливість розвитку дітей у грі пізнавальних, соціальних потреб дітей. Активізувати роботу з мовленнєвого розвитку дітей раннього віку, поєднуючи різні методи навчання, а саме: ігрові, словесні, наочні.
Аналіз розвитку рівнів компетентності дітей молодшого віку показав достатній рівень опанування дітьми програми. Але необхідно звернути увагу на розвиток мовленнєвої компетентності дітей, працювати над формуванням навичок організованої суспільної поведінки, розвивати вміння грати та спілкуватися в колективі. Удосконалювати форми мовлення (діалог, ситуативне мовлення, мовлення – повідомлення, мовлення – опис, розповідь).
Аналіз результатів обстеження дітей середнього дошкільного показав, що робота вихователів із засвоєння дітьми розділів програми проводилось на достатньому рівні, але потребує подальшого вдосконалення робота з мовленнєвого спілкування дітей, поліпшення роботи з математичної компетентності.