Головна » Моніторинг засвоєння рівня знань дітей 2023-2024 н.р.

Моніторинг засвоєння рівня знань дітей 2023-2024 н.р.

Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог освітніх ліній Базового компонента за травень 2024 року:

 

·       «Особистість дитини» — 85 %

·       «Дитина в соціумі» — 86 %

·       «Дитина в природному довкіллі» — 87%

·       «Дитина у світі культури» — 85 %

·       «Гра дитини» — 88 %

·       «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - 87%

·       «Мовлення дитини» — 86%

 

Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог освітніх ліній Базового компонента за жовтень-травень

Повний аналіз результатів педагогічного діагностування дітей за освітніми лініями засвідчує позитивну динаміку рівнів розвитку дітей: низькі показники рівня розвитку дітей у вікових групах на початок навчального року змінені на середні та достатні, середні - на достатні та високі. Це свідчить про хорошу динаміку й організацію належного освітнього процесу в закладі, відповідальність педагогічних працівників перед вихованцями, батьками і державою за надання якісної дошкільної освіти відповідно до державних стандартів, виконання яких обов’язкове для кожного ЗДО, незалежно від форм власності.

На підставі аналізу моніторингових досліджень та з метою вдосконалення організації освітньої діяльності за програмою, пропонується:

- відповідно до результатів моніторингового дослідження, планувати з дошкільниками індивідуальні форми роботи;

- систематично реалізовувати сплановану індивідуальну роботу з дітьми (низького, середнього рівня), застосовувати до них більш диференційований підхід;

- спрямувати освітній процес на досягнення соціально-закріпленого результату (заданої норми, вимог до розвиненості, навченості та вихованості дитини);

- забезпечити виконання вимог до обсягу необхідної інформації, життєво важливих умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самої себе відповідно до освітніх ліній;

- оптимізувати роботу щодо впровадження інноваційних технологій для покращення показників рівня набуття різних видів компетенцій кожною дитиною;

- при плануванні освітньої роботи забезпечити належне місце різним формам роботи з розвитку зв’язного мовлення (театралізована діяльність, дидактичні ігри мовленнєвого спрямування, використання художнього слова, діалогічне спілкування з дорослими та однолітками тощо);