Моніторинг засвоєння рівня знань дітей 2023-2024 н.р.
Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог освітніх ліній Базового компонента за травень 2024 року:
· «Особистість дитини» — 85 %
· «Дитина в соціумі» — 86 %
· «Дитина в природному довкіллі» — 87%
· «Дитина у світі культури» — 85 %
· «Гра дитини» — 88 %
· «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - 87%
· «Мовлення дитини» — 86%
Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог освітніх ліній Базового компонента за жовтень-травень
Повний аналіз результатів педагогічного діагностування дітей за освітніми лініями засвідчує позитивну динаміку рівнів розвитку дітей: низькі показники рівня розвитку дітей у вікових групах на початок навчального року змінені на середні та достатні, середні - на достатні та високі. Це свідчить про хорошу динаміку й організацію належного освітнього процесу в закладі, відповідальність педагогічних працівників перед вихованцями, батьками і державою за надання якісної дошкільної освіти відповідно до державних стандартів, виконання яких обов’язкове для кожного ЗДО, незалежно від форм власності.
На підставі аналізу моніторингових досліджень та з метою вдосконалення організації освітньої діяльності за програмою, пропонується:
- відповідно до результатів моніторингового дослідження, планувати з дошкільниками індивідуальні форми роботи;
- систематично реалізовувати сплановану індивідуальну роботу з дітьми (низького, середнього рівня), застосовувати до них більш диференційований підхід;
- спрямувати освітній процес на досягнення соціально-закріпленого результату (заданої норми, вимог до розвиненості, навченості та вихованості дитини);
- забезпечити виконання вимог до обсягу необхідної інформації, життєво важливих умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самої себе відповідно до освітніх ліній;
- оптимізувати роботу щодо впровадження інноваційних технологій для покращення показників рівня набуття різних видів компетенцій кожною дитиною;
- при плануванні освітньої роботи забезпечити належне місце різним формам роботи з розвитку зв’язного мовлення (театралізована діяльність, дидактичні ігри мовленнєвого спрямування, використання художнього слова, діалогічне спілкування з дорослими та однолітками тощо);