Моніторинг засвоєння рівня знань дітей 2019-2020 н.р.
Моніторинг - це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збору, зберігання, оброблення та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ДНЗ, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.
Освітня робота з дітьми в закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог освітніх ліній
Базового компонента за січень 2020 року:
• «Особистість дитини» — 80 %
• «Дитина в соціумі» — 82 %
• «Дитина в природному довкіллі» — 86%
• «Дитина у світі культури» — 79 %
• «Гра дитини» — 81 %
• «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - 82%
• «Мовлення дитини» — 79%
Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог Базового компонента дошкільної освіти за вересень 2019 року:
• «Особистість дитини» — 66 %
• «Дитина в соціумі» — 67 %
• «Дитина в природному довкіллі» — 70 %
• «Дитина у світі культури» — 64 %
• «Гра дитини» — 68 %
• «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» — 68 %
• «Мовлення дитини» — 62 %
Висновок: Середні показники компетенцій знаходяться в діапазоні від 58% до 70%. Аналіз результатів педагогічного обстеження показав, що у вихованців на середньому рівні сформовані показники компетенцій за семи освітніми лініями. Найнижчий показник (62%) належить освітній лінії «Мовлення дитини»