Головна » Моніторинг засвоєння рівня знань дітей 2019-2020 н.р.

Моніторинг засвоєння рівня знань дітей 2019-2020 н.р.

             

Моніторинг - це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збору, зберігання, оброблення та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ДНЗ, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.

  

     Освітня робота з дітьми в закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти  та Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

         Для ефективного всебічного вивчення розвитку компетенції кожної дитини в вересні 2020 року було проведено діагностування дітей, яке дозволило визначити рівень показників компетенції  (знань, умінь і навичок) вихованців закладу дошкільної освіти. 
         Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог Базового компонента дошкільної освіти за вересень 2020 року:

«Особистість дитини» — 67 %
«Дитина в соціумі» — 68 % 
«Дитина в природному довкіллі» — 71 %
«Дитина у світі культури» — 65 %
«Гра дитини» — 70 %
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» — 69 % 
«Мовлення дитини» — 64 %
 

 

Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог освітніх ліній

Базового компонента за січень 2020 року:

      •        «Особистість дитини» — 80 %

•       «Дитина в соціумі» — 82 %

•       «Дитина в природному довкіллі» — 86%

•       «Дитина у світі культури» — 79 %

•       «Гра дитини» — 81 %

•       «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - 82%

•       «Мовлення дитини» — 79%

 

Узагальнені середні показники компетенції дітей відповідно вимог Базового компонента дошкільної освіти за вересень 2019 року:

       •          «Особистість дитини» — 66 %

       •          «Дитина в соціумі» — 67 %

       •          «Дитина в природному довкіллі» — 70 %

       •          «Дитина у світі культури» — 64 %

       •          «Гра дитини» — 68 %

       •          «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» — 68 %  

       •          «Мовлення дитини» — 62 %

 

 Висновок: Середні показники компетенцій знаходяться в діапазоні від 58% до 70%. Аналіз результатів педагогічного обстеження показав, що у вихованців на середньому рівні сформовані показники компетенцій за семи освітніми лініями. Найнижчий показник (62%) належить освітній лінії «Мовлення дитини»